Nova imatge Toni Pons


Nova imatge Toni Pons

Fidel a les seves arrels i amb la mateixa il·lusió de fa gairebé 70 anys, Toni Pons avança cap al futur amb l’objectiu de reinventar-se i millorar dia rere dia.

La nova imatge de la marca va molt més enllà de la reformulació del logotip i també inclou la reestructuració de la col·lecció en seccions amb una personalitat molt marcada:

Orígens és la línia més tradicional, cosida a mà, mentre que l’Essencial proposa un estil més urbà i modern, sempre a l’última moda. La sofisticació i el glamur són els protagonistes de luxe de Premium, que contrasten amb l’esperit trencador, jove i atrevit de l’Instint. També et presentem TONI, la col·lecció exclusivament masculina.

Ens renovem per oferir-te les millors espardenyes i les últimes tendències amb el toc artesanal de sempre, per a dones de totes les edats i de tot el món. Un calçat fresc, còmode i femení, impregnat del caràcter del Mediterrani.

La passió per les espardenyes ens empeny a apostar per nous dissenys plens de moda, color i artesania, mantenint el nostre esperit i el procés d’elaboració artesà amb materials naturals de la més alta qualitat.